keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Erikoinen viikko

- Päivää! Onko eläinsuojeluviranomaisella?

- Päivää, kuinka voin auttaa?

- Haluaisin tehdä ilmoituksen kahdesta hylätystä mäyräkoirasta.

- Ahaa... Onko koirat hylätty metsään vai kaupunkialueelle?

- No tämä on tällainen maalaistalon pihapiiri.

- Ovatko koirat kytkettyinä liian lyhyisiin naruihin vai irrallaan? Entä ovatko koirat ilman katosta?

- Sisällä olemme irrallaan ja ulkoillessa hihnoissa.

- Koirat pääsevät siis ulos tarpeilleen ja ovat muuten sisällä suojassa? Onko koiria ruokittu säännöllisesti?

- Koiranruokaa saamme kaksi kertaa päivässä. Herkkuja mielestäni vähän liian vähän, mutta niitä nyt ei koskaan ole tarpeeksi... No yhtenä päivänä saimme nuolla jäätelöpaketin.

- Eli koirat ovat jossain maalaistalossa, saavat ruokaa, ulkoilua ja hyvää huolenpitoa? Kuulkaa, minä luulen, ettei teitä ole hylätty, vaan teidät on varmaankin jätetty tuohon paikkaan hoitoon todennäköisesti jonkin lomamatkan ajaksi. Se on aivan normaalia näin kesäaikaan.

- Hyvä rouva te ette nyt ymmärrä... Minä olen mäyräkoira! Ei minua noin vain jätetä jonkin matkan ajaksi!

Lucy-neiti laita puhelin pois ennen kuin joku näkee! Eihän meillä ole täällä mitään hätää. Sinähän olet nukkunut ihmisten kanssa sängyssä joka yö, meidän kanssamme leikitään joka päivä, täällä on paljon hauskoja hajuja ja varmasti mestarit tulevat minä hetkenä hyvänsä hakemaan meidät kotiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti