lauantai 19. marraskuuta 2022

Päivitys, jossa Demonsteri kerskailee tyttöystävillään

Demo: cagwitkj' owehföweh äihfowehi

Roni: Demo ei! Älä kävele näppäimistön päältä!

Demo: Mikä tämä on?

Roni: Tämä on tämmöinen aikuisten juttu...

Demo: Oh... mitä täällä tehdään?

Roni: Sinä olet liian pieni tähän vielä.

Demo: Enkä ole! Minä olen jo 13 viikkoa!

Lucy: Tämä on tämmöinen blogi, jota me pidämme.

Demo: Vautsi! Blogi! Lucy-neiti, mikä on blogi?

Lucy: Tänne kirjoitetaan, mitä on tehty tai mitä on tapahtunut... Kaikenlaisia kuulumisia ja tarinoita.

Demo: Saanko minäkin?

Roni: Äh... ei hän osaa vielä.

Lucy: Kai hänen täytyy tätäkin harjoitella. No mitä sinä olet tehnyt tänään?

Demo: Nooo... Minä olen tehnyt sikareita!

Roni: Pyh... sinä teet joka päivä pikkusikareita. Emäntä kutsuu sinua sikarikoneeksi. Tajuatko, että koiran pitäisi kakkia ulos eikä työhuoneen matolle?!

Demo: No sitten minä tapasin kaksi blondia tyttöä ja vietin päivän heidän kanssaan.

Roni: Nyt kuulostaa jo enemmän oikealta tarinalta. Miten tämä tapahtui?

Demo: Muistatko, kun aamulla Emäntä sanoi, että sinä jäät kotiin ja minä lähden mukaan? Niin me ajoimme Emännän kanssa pitkän matkan. Ainakin puoli tuntia. Ja sitten olimme jonkun talon pihalla. Siellä oli vähän samanlainen tarha kuin meillä ja menimme sinne Emännän kanssa.

Olin juuri Emännän sylissä, kun ovi aukesi ja sieltä tuli nainen ja kaksi valkoista syöjätärtä. Tai niin minä ensin luulin. Möngersin Emännän sylissä ja hän tulkitsi liikkeeni niin, että haluan alas toisten koirien kanssa. Aloin välittömästi kiljua ja kirkua kuin vain kaltaiseni rohkea seikkailija voi ja ryntäsin karkuun. Luulin hetkeni tulleen. Terassin reunalta Emäntä saalisti minut takaisin syliinsä. Siitä sitten nuuskin vähän uudestaan vastustajiani ja huomasin, että he ovatkin ihan kivoja tyttökoiria ja varsinkin nuorempi heistä oli aivan ihana. Hänen nimensä on Nasu ja hän on 7 kk minua vanhempi.

Snoopy, Demo ja Nasu

Demo ja Nasu

Demo ja Nasu

Demo ja Nasu


Roni: Ai sinä pääsit Snoopyn ja Nasun luo! Olipa harmi, etten minä päässyt mukaan.

Demo: Tunnetteko te heidät?

Lucy: Kyllähän me heidät tunnemme! Snoopy on meidän kaverikoirakollega. Olemme käyneet monilla työkeikoilla yhdessä. Nasun olemme nähneet ehkä vain kerran... Roni traumatisoi hänet.

Roni: Enkä traumatisoinut! Minä olin vain todella... innoissani hänen kanssaan leikkimisestä.

Lucy: Sinä yritit leikkiä häneLLÄ, etkä hänen kanssaan...

Roni: Se oli kaikki pelkkää väärinkäsitystä! Teittekö te muuta kuin leikitte?

Demo: No me leikimme ensin ulkona ja sitten sisällä. Sitten tytöt söivät vähän aikaa puruluita. (Minäkin sain luun, mutten sitten oikein jaksanut käydä sitä syömään.) Lopuksi minä nukahdin Emännän syliin sohvalle ja Nasu taisi nukahtaa sohvalle meidän viereemme.

Lucy: Ei ihme, että sinä olet nukkunut koko loppupäivän.

Roni: Sinut voisi viedä useamminkin leikkimään Nasun kanssa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti