torstai 16. maaliskuuta 2023

Demon tulevaisuuden suunnitelmia

 Demo: Isi isi!!!

Roni: No?

Demo: Isi minä tiedän nyt, mikä minusta tulee isona!

Roni: Niinkö? 

Demo: Minusta tulee isona lapinkoira!

Roni: Tuota...

Demo: Minä juttelin Moonan kanssa ja hän sanoi, että heidän rodussaan on avoin rotukirja ja lapinkoiraksi voi päästä rotuunoton kautta!

Roni: Kuulepas, kun se ei taida ihan noin vain toimia...

Demo: Miksei?! Kunhan minulle kasvaa vähän turkkia lisää ja ehkä vähän jalkoja... Niin sitten kun minä olisin lapinkoira, niin minun ei aina tarvitsisi tulla sisälle kesken leikkien, ettei minulle tule kylmä! Minäkin haluan istua lumikinoksessa haukkumassa kettuja illan hämyssä!

Lapinkoira ja mäyräkoira

Tuleva lapinkoira


4 kommenttia:

  1. Kyllä nuo pennut kaikkea keksii :-) Demo on kyllä hurmaava.

    Hipun ja Mytön emäntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Demosta kurjinta on, kun täytyy tulla sisälle, vaikka Moona saa vielä jäädä ulos. Miksei mäyräkoira saa istua päivää lumihangessa paikallaan?!

      Poista
  2. Voi kuule Demo, lapinkoirat on kyllä upeita ja kivoja, mutta mäyräkoiraa ei voita mikään muu rotu. Kyllä sinä sen vielä hoksaat. Se on kyllä syvältä ettei muka saa istua lumihangessa niin pitkään kuin haluttaa. Ehkä siinä on joku vilustumispelko taustalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin jotain kylmettymistä ja virtsatientulehdusta siinä pelätään... Moona sen sijaan saattaa päiväuniensa aikana hautautua vaikka lumisateella lumeen ja sillä on aina vaan lämmin ja mukava olla!

      Poista