sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Räntää turkissa

Tällä viikolla on varmaan ollut joku Tutustutaan toinen toistemme koirakouluihin -viikko, koska tällä kertaa menimme autolla Minun koirakouluuni ja Lucy-neiti tuli mukana. Täällä emme sentään sipsutelleet yhtä aikaa rinkiä, vaan Lucy-neiti odotti autossa.

Ja kylläpä te louskutittekin siellä kaukalossa! Minun piti välillä nousta ihan kuskinpenkille tähystelemään, että mitä siellä tapahtuu, kun joku koko ajan pieksi suutaan. Minä en olisi sillä tavalla räksyttänyt...

No siellä oli joitakin uusia koiria, joita en ollut ennen nähnyt, niin niiden kanssa piti ainakin vaihtaa pari sanaa. Sitten yhdessä vaiheessa saimme kaikki vuorollamme juosta piiloon menneen ihmisemme luokse, niin muut tietenkin kannustivat tätä irrallaan juoksevaa. Siitä harjoituksesta minä en oikein pidä, missä yhtäkkiä vaihdetaan ihmisiä. En minä halua seurata muita kuin Parempaa Mestaria! No ehkä joskus Mestaria. Sen jälkeen yritin olla mahdollisimman kiltti poika, ettei hän vain antaisi minua enää kenellekään toiselle. 
    Lopuksi saatiin taas irrotella vapaana ja kaikki olisivat halunneet osansa Roni-boysta. Minun piti oikein juosta karkuun, kun nartut olivat niin kiinnostuneita minusta. Minä olin ihan, että "Bitches please! Tehkää jono!"

Miten minun on vähän vaikea uskoa tuota. Sinä varmaan vain meinasit tallautua jalkoihin, koska olet niin pieni. Siinä vaiheessa, kun minä tulin mukaan, niin näytti, että sait vain kaikilta nartuilta nenillesi.

No itse näytit piippukrassilta, kun kipitit kaikki karvat sojossa muita pakoon häntä koipiesi välissä.

Hmph... Minä en pidä siitä, että vieraat tuuppaavat kirsunsa peppuuni. Kyllä sinä sen tiedät.

Tänään käytiin Paremman Mestarin kanssa pururatalenkillä. Siitä lisää kuvina:

Tiedätkö Lucy-neiti erilaiset putket, luolat, tunnelit ja onkalot ovat alkaneet kiinnostaa minua aivan valtavasti!
Eihän se ole ihme. Kai sinä tiedät, että me olemme luolakoiria.
Luolakoiria? Vau! Mikä se sellainen luolakoira on?
Onkohan tämä...
Voisikohan se olla...
Maistetaanko?
Maistetaan vaan.
Kyllä se on kakkaa! Onneksi ei astuttu päälle!






Mitä tämä valkoinen on, Lucy-neiti?
Tämä taitaa olla lunta.
Lunta! Mitä lumi on?
Sinä et taida muistaa, kun olit viime talvena niin pieni. Lumi on... parhaimmillaan lumi on pehmeää ihanaa höttöä, joka pöllyää ympärillä jokaisella loikalla. Toisaalta lumi on märkää, inhottavaa loskaa, joka kastelee tassut ja turkin. Joka tapauksessa tämä tarkoittaa sitä, että talvi on taas tulossa.
Talvi? Kuulostaapa se hauskalta. Kunpa talvi tulisi pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti